Det er egentligt lidt surrealistisk (klud 15, 16 og 17)...

At se mine opskrifter blive pinnet, og se at der faktisk er ret velbesøgt på min blog på trods af at jeg sjældent laver indlæg...

Men samtidig ikke støde ind i billeder af de ting andre har lavet med mine opskrifter....

I den tid jeg har haft opskrifter til fri afbenyttelse på bloggen, er jeg én gang stødt ind i et produkt som er resultatet af mine opskrifter...

Jeg synes det er lidt sjovt...

På den anden side, så tænker jeg, at hvis jeg nu rent faktisk kom igang med at lægge mine ting på ravelry- så ville folk have lettere ved at linke tilbage til mig (eller er jeg helt ved siden af her?)

Anyways - Jeg håber opskrifterne bringer glæde ude i verden..!

Til sidst kan I lige få et kig på nogle af de ting jeg har haft gang i siden sidst jeg lavede et blogindlæg...

Skøn Sommertopp fra Paelas
Sød pigetop fra familiejournalen


En kjole som Alba og jeg helt selv har designet stoffet til (det er hvid jersey og vi har malet/tegnet med tekstilmaling og tusch)

En klud strikket i bella batik, mønsteret er noget lignende dette mønster, men jeg har kun en retrille - Og så har jeg hæklet mine evindelige musetakker om

Endnu en fin lille klud, opskriften har jeg herfra og så selvfølgelig en kant af musetakker

En klud i falsk rib, og igen med musetakker

Jeg er igang med endnu en skøn bamse fra heidibears

Jeg har syet et penalhus til Arn

En vest strikket til Alba - Jeg har dog lavet en fejl i halsen som jeg prøver at tage mig sammen til at rette, og strikket en retrillekant på forstykket

Lidt "bare fordi" penalhuse til gavekassen

Et penalhus til Alba

Penalhus syet til noget godtgørende formål

En boks, bare for at prøve

Hjemmestrikket køkkenhåndklæde (egen opskrift) . Jeg er igang med et til (for at forsøge at komme i tanke om hvordan jeg egentligt lavede det)

Lidt hygge med ungerne

4 kommentarer:

  1. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  2. Jeg råder dig til at sælge dine ting på instagram. Du kan få instagram -følgere herfra https://viplikes.dk

    SvarSlet