Igen har jeg været usandsynligt heldig...

For jeg har siden jul, vundet nogle skønne give away's
Vundet her
Vundet her
Vundet her
Vundet her
- En skøn soveskildpadde med indbygget stjernehimmel sponsoreret af Mammashop
- Smukke øreringe fra Stine A
- Fantastisk keramikskål fra Lærke Langballe
- Spraymaling, i helt perfekte farver (og hvor jeg da glæder mig til at lege lidt med dem)

Jeg har besluttet mig for, stærkt inspireret af hende her, at lave en side hvor man kan se hvad jeg har lavet - og hvor jeg har opskrifterne fra...
Jeg har også besluttet at lave opskrifter og PDF-filer på de ting der er eget design (hold da fast)...
På den måde kan I alle selv lave dem - Eller I kan vælge at bestille det fra mig (for jeg vil da selvfølgelig stadig gerne lave tingene på bestilling).
Jeg nedlægger også blogshoppen, og stofsiderne bliver lavet om til stoffer jeg ønsker mig... Det er så trist at være nødt til at skuffe folk der spørger på noget af det stof jeg har, som jeg ikke har til salg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar