Så er der købt ind til at sy babytøj

Jeg var jo på Kreative Dage-messen her i weekenden. Fantastisk tur, bare mig og lillepigen. Hun sov i al den tid jeg var afsted - helt fantastisk!

Lidt indkøb blev der foretaget, hovedsagligt i stof 2000's stand, men der blev også indkøbt lidt stof ved Stof og Stuff, og et lille hæklekit ved Karen Klarbæk...

Jeg glæder mig lidt til at kreere noget lækkert tøj til lillepigen. Men jeg må snart igang hvis jeg skal have det klar når hun ryger i en str 68. Hun er trods alt liiiige rykket op i en str 62.

Endnu har jeg ikke engang haft tid til at sy ringslyngen, og det er da ellers en ret ukompliceret ting at sy. Men det skal siges at jeg også har gang i et par projekter i huset, så jeg kan få tømt lillepigens værelse for ragelse, rokeret rundt på nogle rum og nogle møbler...

Der er masser at tage sig til, men ellers ville jeg da også ende med at kede mig lige så meget som før jeg fødte. Det var ikke sjovt at slæbe rundt på 23 kilo vand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar