Kære venner...

Jeg har besluttet at skifte blogstil...

Eller - det har jeg måske...

Jeg tror jeg har...

Ej, det er bare gas - Jeg er stadig mig, lige her omme bag skærmen.
I ved, hende der der har så travlt med at få trykket udgiv på indlæggene at der er fyldt op med tastefejl, grammatiske fejl og virkelig sære sætningskonstruktioner når jeg får sendt indlægget ud i "æteren"...

Det er også mig, der måske 1 gang ud af 20 rent faktisk får taget mig sammen til at redigere de billeder jeg lægger på bloggen...
Det meste er bare snapshots - Og en stor del af dem er semirystede, fordi jeg har jagtet en unge rundt i huset i et forsøg på at score et nogenlunde godt billed...

That's me, and hey - you love me like that!

Men samtidig, så er jeg nok også nødt til at erkende, at min tid til kreative projekter for tiden er kraftigt reduceret.
Noget med at når den ene er vågen, så skriger den anden mens den tredje sover og vice versa...
Totalt kaos ind imellem hvis jeg skal være helt ærlig.

For eksempel havde jeg i dag planlagt at jeg ville fremvise 2 stks færdige fastelavnskostumer...
I kid you not, det havde jeg..!

Det kan jeg bare ikke, for de er ikke helt færdige - Eller Albas er (næsten), hendes kostume skal der bare rettes lidt ved...
Arns er jeg sådan nogenlunde halvvejs i mål med...

Eller noget...

..
..
..

Crap, hvad skal jeg så fylde min blog med når det ikke kan være bunkevis af kreative projekter (som I alligevel har set sådan cirka en milliard gange før på alle de andre fantastiske kreablogs der findes i verden)???

Jeg tænker lidt, hvis jeg nu blev en af de der veldesignede og rosenrøde blogs, som lader til at have oceaner af penge til at købe nice fashiongear til deres nyfødte lækkerunger - og har tid og overskud til at trave land og rige rundt med fashionable coffeemugs i den ene hånd og den grotesk dyre barnevogn i den anden hånd...

Tror I så der ville være nogen derude i verden der tænker: "Hey, hende kaster vi da lige et par Sebra Killi-senge i nakken på, så hun kan flashe dem på hendes ungers super perfekte og ryddelige værelser - Eller hvad med lidt lækkert designertøj som du kan reklamere for"??

Og ja, jeg er til fals for ting...

Ting hvor jeg kan spare penge, i forhold til selv at skulle ud at købe dem...
Ting som jeg, no way in h..., ville få lov til at købe af min mand (som to styks af førnævnte seng - eller min fantastiske søskendevogn som Jollyroom var så søde at give mig) - fordi han udmærket godt ved at jeg sagtens kan fremskaffe billigere varianter af senge til mine dejlige poder...
(og nej, argumentet "men den her er SÅ meget pænere" virker bare IKKE på ham)...

Og så er jeg også noget af et brokhoved...

Men det har jeg nævnt før...

Jeg er dødmisundelig på det alle de andre får (selv om jeg virkelig, virkelig arbejder med at blive helt zen og tænke at det er dejligt for dem)...

Men det har jeg også fortalt...

Og så er jeg vist bare ikke velpoleret nok - Mit tøj er for kedeligt og umoderne (af mangel på tid og penge og en krop der stadig har lidt mere flabbende maveflæsk efter endt tredje graviditet og fødsel end jeg har lyst til...
Ikke af mangel på lyst til tøj - for jeg er VILD med mode)...

Jeg har ingen penge (helt min egen skyld, men derfor må jeg vel godt brokke mig over det - ikke?)...
Mine børn bevæger sig ALT for meget og for hurtigt til at jeg kan fange lækre mærkevare snapshots af dem, og så glemmer jeg for øvrigt også 9 gange ud af 10 at få skrevet under billederne at det barn har tøj fra de og de mærker på...

----

En ting jeg til gengæld har, er en milliard anekdoter (sådan føles det i hvert fald), om det at være mor - At være en del af et forhold/familie/venskab...
Og jeg ville rigtig, rigtig gerne skrive dem ned til jer (for jeg synes egentligt selv at jeg er ret sjov når jeg fortæller om sådan noget)...
Jeg tror jeg ville blive en pænt god mor/livs-blogger...

Eneste problem er at min mand nok ikke ville værdsætte at jeg gjorde ham til grin konstant.
Marcus ville nok heller ikke ligefrem juble over det...
Alba og Arn - De er stadig ret ligeglade... Men der kommer et tidspunkt i deres liv hvor de sikkert også ville slå mig ihjel eller det der var værre, over at have flashet dem sådan

Så nej, jeg bliver nok ikke bolig/mode/børnemode/mor-blogger heller...

-----
-----
-----

Men et eller andet skal jeg nok få skrevet til jer - eller vist jer...
Inkl. årets fastelavnskostumer..!

28 kommentarer:

  1. Det er en ren fornøjelse at følge din blog, så lav ikke om på dig selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men den har jo ændret sig meget (og mange gange)...

      For eksempel er jeg jo begyndt at skrive ret teksttunge indlæg ind imellem...

      Slet
  2. Jeg elsker at det ikke er afpudset og fin poleret... Så er jeg ikke den eneste der ikke er perfekt.... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg orker ikke at prøve på at være finpoleret - Jeg tror jeg ville gå ned med akut stress hvis jeg prøvede ;0)

      Slet
  3. Skriv om lige det, du lyster - jeg bliver hængende uanset hvad:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm - Så hvis mit favoritemne det næste halve år bliver "billens udvikling i dagens samfund", så ville du stadig læse med?

      ;0)

      Slet
  4. Åh åh åh hvor jeg bare kender det! Det hele ;-) er sikker på dine kostumer bliver fantastisk - glæder mig til at se dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De kommer, de kommer - jeg skal bare lige tage mig sammen (du ved)...
      Heldigvis skal ungerne ikke bruge dem før næste weekend

      Slet
  5. Uanset hvad du bliver enig med dig selv om, så nyder jeg at følge med på din blog, en blog hvor det hele ikke er mode og de rigtige vaser og hvor der er lidt rod og virkelighed. Elsker at følge med i din verden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for at høre det... ;0)

      Slet
  6. Søte Karen Elisabeth - jeg følger med deg uansett hva det blir til. Jeg koser meg masse med det fine du lager, dine matplaner og tanker om ulike temaer. Jeg håper du fortsetter, for det er virkelig koselig med de faste bloggerne som jeg har fulgt i lengre tid. Jeg synes det er synd at mange av dem slutter… Et innlegg om uken er bedre enn ingen i det hele tatt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. *knus*

      Dejligt du tænker sådan - Jeg har nu ikke planer om at stoppe, jeg trænger bare til at der sker et eller andet med bloggen

      Slet
  7. Du er dejlig! Så fortsæt du i samme stil - jeg er fan:-) det med det kreative behøver jo slet ikke at være hele tiden og du viser da også stadig madplaner og alt muligt andet. Jeg er stadig vild med din blog,
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sandt, der bliver vist meget af alt muligt andet her ;0)

      Specielt lige for tiden da

      Slet
  8. Jeg læser med glæde med på sidelinjen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er så glad for at du er der ;0)

      Slet
  9. Åh hvor jeg elsker dig fot din ærlighed - skriv om lige hvad der falder dig ind, jeg bliver helt sikkert hængende - uanset hvad du finder på ;)
    Og suk ja... hvem der også ville smide sådan et par lækre senge i nakken på mig eller de nye Nomi højstole... men nej jeg er sku heller ikke poleret nok :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja...

      Jeg skal nu ikke klage - Jeg får nogle ok sponsorater ind imellem synes jeg ;0)

      Slet
  10. Uha uha.. du kan altid skrive om hvor sjovt det er at sætte grimt havehegn op for børnene skyld imens de ræser rundt om benene på en :)

    knus, du er nu sød

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den historie skal nok komme op - jeg tror der kan være mange sjove elementer i sådan en omgang..

      hæ hæ

      Slet
  11. Jeg er også vild med at følge din blog. Som de andre siger, så er den så dejlig naturlig og noget af det jeg synes er så fedt ved den er, at den er dejlig uforudsigelig, man ved aldrig hvad der kommer næste gang. Det er for mig et plus, at den netop ikke kun er dedikeret til ét, eller to temaer! Og så er du bare pisse go' til at skrive... det er altid fængende og man bliver nødt til at læse hvert indlag til ende! Glæder mig til fortsat at følge med :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er begyndt at arbejde mere med det skrivning der...

      Jeg var god til det engang, og prøver at få fat i det igen (man skulle ikke tro jeg har læst dansk på universitetet normalt)...

      Jeg tror bare jeg har brug for at strække vingerne lidt, og finde nogle rammer jeg har det godt med...
      Og det tager jo nok noget tid, men jeg kan se det kommer snigende lidt af sig selv...

      Slet
  12. Må smide mig enig med de andre - det er netop frirummet i at kunne læse om at alt ikke er perfekt!
    Hvordan holder de børnenes tøj rent - jeg kan ikke engang holde mig eget tøj rent! Og jo man må gerne ønske at man også fik smidt en masse ting i hovedet - hvem gør ikke det.
    Så længe du skriver ærligt bliver vi her nok alle sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Se- det er også mig et lettere mysterie...

      Måske har de bare verdens bedste photoshop til at manipulere virkeligheden med ;0)

      Slet
  13. Elsker din blogs omskiftelighed, og synes det er rart at alt ikke er pletfrit og rosenrødt (og af det rigtige mærke).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart at du har det sådan med min blog - Jeg tror ikke jeg kunne finde ud af at være så strømlinet en blogger, og jeg orker heller ikke at have flere forskellige for at kunne skrive om det jeg nu engang har på hjerte

      Slet
  14. Du er skøn lige som du er :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak - Jeg rødmer jo helt over alle de søde ord

      Slet