Åhh hvor frustrerende!!!

Jeg ønsker mig jo helt vildt en Junoseng til prinsessen - Men manden herhjemme siger nej, og at den koster for meget...
Lidt noget øv, for hun fik faktisk mange penge i navngivningsgave som er givet, minded på at hun skal have en tremmeseng af en art (Desværre bare ikke helt nok).

Jeg tror muligvis at denne stammer fra Jysk
- kan det passe?
Så fandt jeg på Den Blå Avis denne seng, som oven i købet stod i en by ikke alt for langt fra mig...
Og ved I hvad?
Manden sagde jeg godt måtte købe den - jeg gik så igang med at stille nogle spørgsmål, og da jeg loggede ind for at tjekke om der var kommet svar - ja, så var annoncen altså blevet fjernet...

ØV!!!!

Men nu har jeg da fundet 7 forskellige typer af tremmesenge jeg godt kunne tænke mig...

Hvilken seng kan I bedst lide?

Leandersengen er virkeligt smuk!
Den her er jeg stødt på en del gange efterhånden
Ofte uden tremmesiderne til dog!
Brio Sleep sengen er smart og funktionel - men jeg svinger meget i hvad jeg synes om den
Babysafe skulle jo være noget af det sikreste - Jeg synes også den er okay, men det er ikke ligefrem den jeg drømmer om
og selvfølgelig drømmesengen
En Juno!

Langt størstedelen af billederne er fra DBA.dk, resten er fra Google søgning



Ingen kommentarer:

Send en kommentar