I foråret da jeg ventede prinsessen...


Sad jeg forelsket og ønskede at jeg kunne købe Champs Design's fantastiske Mussel-serie. Både sengetøj, body og heldragt...

Men pengene slog desværre ikke til, og jeg har ærgret mig over det lige siden...

I stedet for at give en mindre formue for et sengesæt, overvejer jeg nu om det ikke kunne være lidt sjovere selv at tegne et musselinspireret mønster, og så via enten Spoonflower eller Stoff'n at få printet noget lækkert bomuldsstof og måske jersey ud, og så sy noget selv...
Ikke fordi jeg egentligt tror at jeg ville spare så meget ved at gøre det sådan - men så er det HELT mit eget - og prinsessens selvfølgelig!

Det skønne er, at så kan jeg jo også lave det i præcist de farver jeg har lyst til... Måske rød print på en rosa baggrund... Lilla på hvid måske?

Anyways - hvad siger I derude i blogland... hvad ville I lave stof af hvis I kunne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar