Skulle jeg have en netbutik med børnetøj

Så  ville jeg være helt kulret med mærker som Soft GalleryGroNorliePoppy RoseMini A TureDrappa DotAya NayaEj Sikke LejKatvigHolly'sSmåfolkMoloH.J.O.R.T.HUrban Elk, Mio my mio Duns og Marmar til den lille pige (det er jo så det jeg har styr på - for jeg har jo en lille pige... er det ikke fantastisk?)

Men skulle det til gengæld være til min store dreng, så ville vi tale mærker som MoloKatvigTommy HilfigerRalp LaurenLee JeansAcneHummelCost:Bart og Kulör

Åhh ja, man kan vel altid drømme...?

Faktisk er det sådan at jeg for godt 6-8 år siden overvejede at åbne en netbutik med alle mine yndlingsmærker - men ikke turde springe ud i det...
Jeg skulle have gjort det, for det var lige før det blev normalt at man kunne finde alt på nettet - og dengang Trendsales altid havde serverproblemer fordi der var flere brugere end de nogensinde havde drømt om...

Sikke en lækker biks jeg kunne have haft nu ;0)

PS: Mange af mærkerne har deres egen private webshop - ikke så ringe hvis du spørger mig!























Ingen kommentarer:

Send en kommentar