Dagen i dag er en speciel dag....

Både på den gode måde - og på den mindre gode...

I dag er det præcist 4 måneder siden at prinsessen besluttede sig for (med lidt hjælp) at komme ud og hilse på verden... og hvor har det da indtil nu bare været fantastisk.
Men jeg må indrømme, når nu storebror er 11 år - så skal man liiiige vænne sig til det med en lille i huset igen ;0)

En af de mindre gode ting er, at jeg har reddet mig dræberforkølelsen fra helvede *suk*... sådan en af den slags man bare bliver helt tung i hovedet af...
Og oven i det, har jeg så også lige fået tandkødsbetændelse! (ucharmerende? I'll say... så prøv at forestille jer hvordan jeg har det).

Men det værste er, at i dag er det præcist et år siden at jeg fik opkaldet om at min far var død, efter nogle års ret alvorlig sygdom...
Jeg synes på ingen måde at jeg var færdig med ham - jeg havde kun haft ham i 29 år...
Men det her år, har om ikke andet, lært mig hvor meget han betød for mig...
Lært mig noget om, hvor meget min far har præget den person jeg er... og været med til at skabe fundamentet for de holdninger, og den måde jeg ser verden på - og for det, vil jeg altid være ham taknemmelig!

Jeg savner dig far!

Og tillykke med de 4 måneder min lille prinsesse :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar