Nede i Fru Andersens kælder...

gemmer der sig lidt guld...

Da min far døde sidste vinter, sad min mor alene tilbage i et hus hun ikke helt havde råd til at bo i... så min søster, hendes mand og deres 4 børn flyttede derned sammen med hende.
Det er en win-win situation, da min mor har noget at leve for og mulighed for at blive boende i det hjem hun elsker resten af sit liv... og min søster, tja hun slap for at bo til leje ;0)

Anyways... Når nu to hele husstande skal flyttes sammen på den måde - så skal der sorteres og smider ud. Vi er nu nået til kostumerummet (I læste rigtigt - det er faktisk en hel lille stue proppet til randen med den ene fantastiske kostumeting efter den anden) og der fik jeg da lige lidt med hjem...

Nogle fine kjoler til prinsessen... den yndigste lille træ-børnebøjle med et skønt lille motiv på, lidt læder... en skøn kjole der skal fikses noget lukkemekanisme på... og min storesøsters gamle servietsamling.

Der gemmer sig nogle skønne motiver i den samling af gamle servietter...

I får lige lidt billeder fra tingene...

Jeg fik også en dejlig masse garn på den lokale genbrug i går.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar