I går sad jeg og kiggede på krea-bøger...

Og suk, hvor er der bare mange jeg gerne vil eje og have!
Indtil videre har jeg dog bestilt de fleste på biblioteket, så må jeg jo bare købe dem stille og roligt hen af vejen...

Først, hvis man skal have børne-symønstre, så er jeg ret vild med det her firmas mønstre... jeg synes simpelthen de er noget så skønne....
Der ud over, så er jeg også ret vild med bogen: Børnetøj du selv kan sy, 0-4 år af Elsebeth Gynther og Bjarne Solberg..
Den skal jeg helt sikkert eje en dag!

Når det kommer til hækling, så er et must have for mit vedkommende bogen Blødt til baby af Sidsel Sangild (som for øvrigt har bloggen På Krogen). Opskrifterne er SÅ skønne, og jeg kan næsten ikke vente med at komme igang med dem til Prinsessen herhjemme.
Bogen Babyhæklet er også en sød lille sag, som indeholder en masse lækre basisting!
Hæklede dyr og Flere hæklede dyr er også skønne... og 2 bøger man kan bruge til virkeligt mange ting. Der er så mange flotte ting her i blogland lavet med opskrifterne fra de to bøger.

Jeg skal også have fingrene i bogen Strikketøj af Helga Isager... Jeg synes hun laver de SMUKKESTE strikkeopskrifter.
Det er altid hende og Bente Geilsk opskrifter jeg bliver ved med at klikke ind på når jeg sidder og tjekker strikkeopskrifter på nettet.


  
                          


2 kommentarer:

  1. Mange fine oppskriftsbøker / oppskrifter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... der er sikkert flere, men dem her vil jeg bare så gerne have ;0)

      Slet