Bagværk - eller det der ligner

Nu ville jeg ønske at jeg kunne fremvise billeder af lækkert varmt bagværk... Men sådan skulle det ikke være!

Det er år og dag siden at det er gået så galt for mig når jeg har bagt.

Ølkagen er der kommet lidt for meget ingefær i - og den har ikke fået nok, så den er håbløst klæbrig, fordi jeg selvfølgelig først spottede det EFTER at den var faldet sammen... dybt suk!

Og mit lækre syrnede urtebrød der bare aldrig slår fejl?

Tjahh... Jeg glemte at efterhæve det efter det var formet, så det er godt nok blevet ret tungt i det... Der er også kommet lidt for lidt salt i det...

Det smager nu udmærket, og har fået tilbudt det der var værre til diverse klassedage og så videre...
For nogle er det måske altid sådan det er at bage....

Bare ikke for mig!

Plejer at bage virkeligt lækre ting - men når der bare er snerten af at mødregruppen muligvis skal forbi, så går det altid galt...

MYSTISK!!!

Lige et billede af katastrofen til bevis...


Nu vil jeg gå ind og spise mit næsten ordentlig bagværk, og satse på det går bedre næste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar