I går blev jeg dybt, dybt forelsket...

Jeg vovede mig nemlig ind i Stof2000 i Kolding Storcenter, og hold da fast hvor havde jeg svært ved at gå derfra uden at købe noget (godt manden var med - ellers var det blevet dyrt!)

Her får I lige et kig på alle de stoffer jeg godt ville have et par meter af!













Ligger I inde med en masse af de her stoffer - så kunne jeg godt være med på en bytter med noget andet ;0) Specielt leopard babyfløjlet og det storblomstrede poplin a'la Liberty er jeg HELT crazy med!!!

(Alle billeder er pivsens stjålet lige her)

1 kommentar:

  1. Hold da fast nogle lækre stoffer du har fundet dig - er helt vild med de kære egern - ligger desværre ikke lige inde med nogle af de skønne stoffer så der kan jeg ikke være med på en bytter desværre :)

    Mht elefantpapiret så kan du bare sende mig din adresse, så ryger det af sted til dig hurtigst muligt (vi er stadig syge, så derefter) og så kan vi altid finde på noget bytte halløj, det skal jo ikke være noget vildt for et enkelt stykke papir (af de store ;)), kan lige sende dig målene på det ved lejlighed - jeg er bare glad for det kan bringe lykke hos dig frem for at ligge ubrugt her hos mig :)

    Kh Karina

    SvarSlet