"Blødt til baby" muslingekyse...

Ja - nu havde jeg så regnet med at der skulle være et billede af en storsmilende prinsesse med sin nye kyse på... Men næhh nej, Lortet er blevet for småt :0( (Pardon the french).

Så i stedet er det nu min gamle babydukke der har fået den på - jeg blev så sur over det i går, at jeg ikke har fået den helt færdig... Men efter at have sovet lidt på det, så tror jeg at den kommer til gå til min søsters baby (hø hø) som efter planen kommer til verden i juli.

Jeg har hæklet den i Bommix garn fra Hjertegarn og opskriften er fundet i Blødt til baby af Sidsel Sangild.
Hun anbefaler på sin blog at gå op i nålstr. så jeg brugte nål 3,5 i stedet for 3,0... Tror jeg skal prøve med en endnu større hæklenål - For koste blod, sved og tårer... Prinsessen SKAL bare have den bedårende kyse!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar