Har jeg for resten nævnt at jeg har fået en blog-award?




Nej?

Nå, men det har jeg altså... Jeg er meget meget beæret og stolt over det, men har samtidig gået og overvejet hvad jeg egentligt synes...
Jeg har set mange herinde sige tak, og så melde ud at de ikke lige har lyst til at lade legen gå videre - og jeg er fristet til at gøre det samme, jeg finder det mentalt stressende at skulle finde frem til blogs man læser med færre end 100 followers, og huske på det... (og så videre, og så videre, og så videre - yadda yadda bum bum).

Men det er jo min første ;0)

Jeg har fået den fra From's nørklerier, som i sin nominering skrev det her:

En rigtig hyggelig blog, om ja som navnet siger hverdagens små fornøjelser. Hun minder mig tit og ofte om at det er alle de små ting der gør livet værd at leve."

Er det ikke bare sødt af hende? TAK søde dejlige dig!

I hele processen med at finde frem til blogs med under 100 læsere må jeg jo konstatere at jeg har svært ved at huske hvad der gør den ene særlig fra den anden...
Når man følger nogle og 200 blogs  som jeg - så kan det godt være svært at huske den ene fra den anden (ser flov ud - meget flov)...

Så hvis det er helt i orden med jer, så vender jeg lige tilbage til viderenomineringerne på et andet tidspunkt ;0)

Indtil da - så rigtigt mange tak for award'en From - Den er jeg rigtigt glad for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar