I går til blogtræf...

Fik jeg lige hevet en gammel sag ud af skabet som jeg lavede for længe, længe siden...

Det er en nederdel, lavet af en gammel rund retro-dug... Den har lige det der swing der giver en lyst til at paradere frem og tilbage hele tiden fordi den giver den der klokkeagtige fornemmelse når man går...
Eller også har man bare lyst til at snurre og snurre rundt.
Det er alt for længe siden jeg sidst har haft den fremme ;0)



Og, så bare lige et lille tip - Hvis man som jeg er RIMELIGT vild med Liberty-stoffer... Så kan man komme ret billigt til dem via denne hjemmeside...
Leder man mere efter nogle lapper til et lækkert patchworktæppe kan  jeg anbefale AliceCarolineSupply og Bjandlee på Etsy, fair priser, og lækre Liberty patchwork-pakker!

5 kommentarer:

  1. Tænk hvad en gammel dug kan forvandles til!! Det er en dug ikk? Ligner nemlig en jeg har liggende og vil lave til kjole.
    Dejligt at finde frem til din skønne kreative blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo - det er en dug ;0)
      Jeg købte den for længe siden uden at have et rund bord - fordi jeg bare var vild med mønstret og farverne... så den blev til en nederdel i stedet ;0)
      Tak for de fine ord om min blog - det er jeg da glad for at du synes!

      Slet
  2. Den er SÅ fed!! Hvis du nogensinde sætter noget lignende til salg, er jeg meget interesseret

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må se... jeg har vist nok smidt de fleste af mine retroduge ud i et svagt flytteøjeblik... Men jeg skal huske på det hvis jeg falder over en igen ;0)

      Slet
  3. Godaften :)
    Jeg har givet din blog en award, du kan se den på min blog: kreativitetligemedhygge.blogspot.com, hvis du har lyst.
    Du vælger selv om du vil sende det videre.

    Mvh Sidsel :)

    SvarSlet