Så kom jeg igang med lappetæppet...

I går strøg, og klippede, jeg så alle lapper var klar.
Jeg fik også lagt dem op sådan som jeg syntes de skulle ligge... 

 

Og efter en time på symaskinen så tæppet allerede sådan her ud.

 

Men i dag - der driller min symaskine lige pludselig (suk) Så jeg besluttede at gå fra det hele før jeg begyndte at kaste rundt med ting... 

I stedet har jeg siddet og lavet en header - Meget uprofessionelt udseende, men en hel del bedre end det jeg havde før. Det synes jeg i hvert fald selv ;0)

Så har jeg rundet 30 læsere. Det er simpelthen ikke til at få armene ned af ren begejstring (så forestil jer lige hvordan jeg får tastet ting på hovedet... hæ hæ).
VELKOMMEN til jer alle - det er helt fantastisk!

Faktisk kunne det heller ikke passe bedre, for jeg ved at de sidste ting jeg mangler for at kunne klargøre min give away er blevet fikset nu... Så i morgen aften - Der kommer den endelig...

Min allerførste Give-Away... Jeg håber sådan at I alle gerne vil være med i den (nu må vi se hvad I siger når I ser den...)

Hav en fortsat god tirsdag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar