I dag har været en af de dage...

Der faktisk har været hyggelig - men hvor alt har drillet lidt...

For eksempel havde jeg glemt at slå vækkeuret til igen - så jeg vågnede klokken 7:18!!! Heldigvis blev børnene afleveret lidt sent i dag, så jeg var da kommet i tøjet inden de kom ;0)

Og sådan har det bare gået slag i slag hele dagen...

Jeg er kommet for sent til de ting jeg skulle...
Jeg har glemt tiden...
Jeg har ikke fået lavet det jeg havde planlagt - osv, osv, osv...

-Men jeg har fjollet i bilen med den store...
-Gjort manden glad med mad fra McD
-Høstet skønne smil fra den lille bøllefrø...
-Været ude at gå i det (stadig) gode vejr...
-Fået mine "nye" gamle kreabøger ind af døren (børnenes idebog, og Elsebeth Gynthers "sy selv tøj")
-Og min veninde har fået en dejlig søn...

Lige nu sidder jeg og arbejder med bamses hoved - og har været nødt til at pille op fordi jeg lavede en fejl i går...

Det er bare sådan en dag!

Men med smil på ;0)

Smiley fundet her

6 kommentarer:

  1. Sådan er der bare nogen dage der er..specielt mandage...men fedt det er med smil på...så går det nok! God aften til dig og bamses hoved!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har nok ret, jeg har bare været ramt af mandags-jinx ;0)
      Hovedet og jeg takker, og vi ønsker i lige måde (fnis)

      Slet
  2. Håber du får en bedre dag i morgen :-)
    PS. Pakken fra Stof & Stil blev afsendt i eftermiddags... Så du må hellere beslutte dig for, hvornår jeg skal til kaffe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre er det i hvert fald en dejlig dag ;0)

      Uhh - garn ;D Så er jeg sikker på det bliver en dejlig dag... hæ hæ
      Ja, onsdag har jeg gæstebørn, torsdag skal jeg ud til en af de andre dagplejere... Måske fredag?

      Slet
  3. Åhh det kender jeg godt... Fantastisk at du alligevel husker alle de små gode ting, som dagen også har budt på :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - Der var bare så mange, og jeg var i sprudlende godt humør på trods af alle de trælse bump på vejen ;0)

      Slet