Jeg har faktisk...

I sidste uge, taget billeder til et indlæg jeg ville lave...

Nemlig for at vise noget af indholdet, i de sidste af de pakker jeg sendte afsted for kort tid siden (nu satser jeg på at alle har modtaget deres pakker... fingers crossed).

Det var pakkerne til pakkelegen, som I kan læse lidt mere om lige her.

Det blev næsten en ren "Craft it forward"-pakke fra min side af... Og jeg prøvede at få tingene til at repræsentere det jeg gør mest i af krea.

Så selvfølgelig var der noget papirklip, noget hæklet, noget syet og en tegning (et lille kort med mit fuglebillede)...
Sidst men ikke mindst, var der en lille pose med stjerneperler fra Tiger.

Det skal dog siges, det var slet ikke de her ting jeg havde planlagt at lave, men jeg løb lidt tør for kreativ energi midt i det hele :0(

Hæklede doilies i forskellige størrelser - Jeg fandt den oprindelige opskrift ved Frk. Garnglad, Men som I måske kan se - Så er min blevet lidt anderledes.
Jeg tabte tålmodigheden (var måske lidt overtræt) med at følge opskriften efter række 5, så jeg begyndte at freestyle lidt. 
Personligt synes jeg rigtig godt om begge udgaver ;0)

Selvfølgelig blev der også sendt lidt ballerinaer afsted... Her i papirskjoler fra SG.


Jeg syede også lidt nålepuder (first time EVER for that) i Liberty-stof. De er vendbare så man selv kan bestemme hvilket stof der skal være opad.
Uheldigvis drillede symaskinen (igen igen) med trådspændingen - Og jeg har tilsyneladende også svært ved at ramme midten, iog fyldet drillede lidt, og, og, og... Men i bund og grund, så synes jeg de blev meget kære ;0)

Jeg håber de vækker glæde ved modtagerne!

Jeg ved at nogle af dem stadig leder efter deltagere - så har I lyst til at være med kan I klikke jer ind hos enten BrittaHeidiJonna eller Kristina, og prøve lykken.

12 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting alle sammen !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er det nogle fine ting du laver.
    Sommerhilsner fra Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøver da :0)
      Der er bare så utroligt dygtige mennesker i blogland synes jeg...
      Det er ret fantastisk!

      Slet
  3. De er da blevet super fine dine freestyle doilies ;O)
    Daisy doily er også en af min ynglings ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den minder mig helt vildt om min bedstemor.... Jeg tror dog ikke hun havde nogle der så præcis sådan ud. Men hun havde en del der var der hen af...
      Skønt motiv!

      Slet
  4. Det er nogle rigtig fine ting. Er sikker på at modtageren er blevet meget glad for pakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da at de er :-) og tak...

      Slet
  5. Hvor er det fine ting du laver...jeg er specielt vild med dine ballerinaer! god torsdag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også dejlige... Jeg er så glad for dem jeg har hængende herhjemme

      Slet
  6. MEGET smukke nålepuder og man kan ikke se at det har drillet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet