Jeg tog mig lige en lille smuttur....

Ned forbi min mor og genbrug...

Lige for en gangs skyld fik jeg for 60,- kroner blandet.


Et skønt hættehåndklæde til den lille frøken - Jeg kan lige se for mig hvordan hun får det om sig når hun kommer op af badebassinet...

En skøn retro frottédragt... For lille til prinsessen, men jeg kunne ikke nænne at lade den ligge


Et fantastisk strikkepindeskrin (siger min kloge mor) - Det stammer sandynligvis fra midt 60'erne (igen ifølge min mor), og det er simpelthen som nyt!

Der ud over fik jeg også et sengehimmel-myggenet til prinsessen fra Ikea...

Min søster og mor kom lige dumpende i dag med den sidste bog i "Jordens børn"-serien til mig... Fantastisk, så har jeg dem alle.
TAK!!!

Og ind af døren kom også disse:
Årskort til Aalborg Zoo... Det giver fri adgang til hele 9 forskellige parker/steder, og var billigere end de andre Zoo's årskort...
Og det bedste er at man ikke behøver tage hele vejen til Aalborg, de kan bestilles lige her - og lander hurtigt derefter i din postkasse...

Nu ved jeg da hvad vi skal bruge sommeren på :0)

I morgen kommer billedet af alle pakkerne som er på vej ud af døren til nye ejere... Ihh hvor jeg håber de alle bliver glade for sagerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar