Dyt, dyt - skal vi byt'... (og lidt en efterlysning)

Jeg har købt mig to voksen sengesæt af det nye Sove Trine-sengetøj...
Et i gul, og et i brun...
Og de er rigtig fine ;0) - Men, jeg kunne også godt tænke mig noget af stoffet i blå og i lilla...

Så jeg ville høre om der mon var nogle der ville bytte noget blåt og lilla stof, mod noget gult og brunt?
Jeg tænker lidt et kvart betræk af hver farve???
Og så til efterlysningen...

Hvis I nu kender nogle der lige har fået lavet køkken eller skal til at have lavet køkken (eller noget andet i den retning)
Så leder jeg efter 3 underskabe, 60 cm brede. 1 vaskeskab og 2 hyldeskabe...
De skal være med glatte låger, for der skal tapetseres og evt. males på dem..

Og så skal de helst koste gratis, og være i fornuftig køreafstand af Fredericia... (Jeg ved godt det er voldsomt meget forlangt - men altså ;0) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar