Fede sager fra TS...

Nu reklamerer jeg groft for mig selv - Men jeg synes næsten lige I skal drøne ind på min TS-profil og tjekke sagerne ud... Carina aka "Retrorejen" har gjort et, indtil videre, helt fantastisk stykke arbejde med en lille del af mine salgsting...

Vintage - kjole

(Og jeg lover jer - at når min eksamen er overstået, så kommer jeg til at hækle godter til hende i vildskab, som tak for hendes fantastisk store arbejde!!!!!).

Retro / vintage - kjole med bånd

Da jeg gik på uni, var det lige min nebengeschäft at sælge vintage-, retro- og lidt mærkevarer via Trendsales... 
Men nu vil jeg bare have det væk, og har derfor sat nogle ret gode priser.

Vintage / retro - kjole med cirkler

Jeg tror ikke at Carina er helt færdig med at lægge sager på - Men I skal lige have muligheden for at tjekke dem ud, allerede nu, inden de bliver solgt.
Og jeg kan godt love jer for at der er nogle PRAGTFULDE ting indtil videre...
Nogle af dem så skønne at jeg overvejer at lade dem kravle ind i mit eget klædeskab, nu jeg har set dem igen ;0)

Retro / vintage - skøn rød kjole

Du finder frem til tingene lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar