Nogle gange - så er tilværelsen meget...

familieorienteret... Og jeg elsker det! 
I går var jeg til blomstermarked i Kolding Geografiske Have med to af mine søstre, min mor, mine børn og den ene af mine søstres børn.
Det var så hyggeligt - og jeg gjorde mig nogle dejlige plantekup.
Samtidig fik min mand også det meste af en dag børnefri... Det tror jeg han nød.

Efter marked tog børnene og jeg hjem og kidnappede farmand, og tog ham med ud at spise på Da Isabella i Fredericia for at fejre farsdag.
Rigtig hyggelig dag, som man kan leve højt på længe...
Det har jeg også brug for, for der er en del møder med arbejde og dets lige, som tager meget tid. Lidt noget øv - men det skal jo til.

Bølleprinsessen er blevet rigtig dygtig til at møffe omkring - til fare for mange af mine ting. Bare se her:
Hun ved da lige hvad der er godt ;0)

Og så er familiebillederne vi fik taget før jul, endelig kommet op at hænge!

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst :o) dejligt med en familiehyggedag.. Kan se din den mindste er begyndt at stjæle dine bøger det er så sødt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - det var hyggeligt :0)

      Det var SÅ skønt med en hyggedag...

      Og ja - det er hun, den lille troldeunge... Det ser nuttet ud, men når den første bog afgår ved døden - så er jeg ikke sikker på at jeg ser så sød ud mere ;0)

      Slet