Anders And-heldet følger mig stadig....

Uden at gå nærmere i detaljer kan jeg bare sige, at i dag skulle jeg have været til blogtræf i Kolding...
Det kommer jeg ikke af flere forskellige årsager...
Så nu står jeg herhjemme med en færdig kartoffelpizza og en nydelig gave til pakkeleg...

Men det er ikke så skidt at det ikke er godt for noget - For Alba har feber og har haft det hele natten, så jeg ville nok alligevel ikke have været den mest friske afsted til det blogtræf...

På den her måde slipper hun for at skulle passes af "fremmede" når hun er syg!

Og der er nem aftensmad i aften - Jeg forudser at den står på pizza :0)
Med mindre selvfølgelig at Marcus MEGET gerne vil lave de pandekager han havde planlagt til aftensmad...

6 kommentarer:

  1. Sikke ellers en sød lille trunte der sidder der i det fineste tøj midt på gulvet - god bedring til jer begge : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er så fin i det :0)

      Tak skal du have :0)

      Slet
  2. Øv at du ikke kom afsted. Rigtig god bedring - nu skal du vist snart have lidt medvind.
    Masser af positiv energi og kærlig hilsen,
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg da - Efterår og vinter er sjovere med lidt medvind ;0)

      Slet
  3. Åhh hvoe ærgelig du ikke kom afsted, men se det positive i det, nem aftensmad.
    God bedring her fra.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak...

      Og fik så også brug for den nemme aftensmad - for Marcus glemte at det var hans maddag :0)

      Slet