Hvilket dilemma....

Jeg fandt frem til Skosnuden, en herlig skobutik med fornuftige priser...
Jeg bestilte et par termostøvler til den store (Det er hans all time ynglingsstøvler - jeg får ham ikke til at gå i andet alligevel)...
Og så faldt jeg over hele to, superskønne, og vildt nuttede vinterstøvler til Alba...
Jeg endte med at bestille begge par hjem, for at se og vurdere dem i fred og ro...

Men jeg kan ikke beslutte mig for hvilke det skal være - For begge par er dejlige på hver sin måde!!!

Først et par fra Primigi

Og så dette par fra Arauto Rap
Er de ikke bare fantastiske begge to???
Det ender med at hun får begge par (måske lidt overkill dog)

Til overtøj har hun fået denne flyverdragt fra Molo med matchende luffer

Og den her superfede jakke fra Småfolk

Begge er købt ved Babyfryd - Er i str 86, og begge bliver solgt når vinteren er ovre, just in case nogle allerede nu vil lægge billet ind på dem ;0)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal beholde begge to. Jeg havde købt de lækreste sølv Angulus stvler til Frederikke, som hun desværre havde fået på i børnehaven i mandags- hun fik et par pladder våde støvler med hjem (hun havde stået i vand til knæene) og støvlerne har stået til tørre lige siden- nu lugter de jordslået og er totalt ødelagte. Nu har jeg købt to par Trigger støvler til hende- og kald mig bare pernitten, men idag køber vi et par nye Angulus, som hun først får lov at bruge, når der er sne eller frost, altså ikke regnvejr. Det er ikke fordi, støvlerne ikke kan tåle regnvejr, forstå det ikke sådan, men fordi de i børnehaven får lov at sidde i vand søerne og lege... hvis du forstår. Så jeg synes, du skal have to par- det er der en "RIMELIG" forklaring på, ikke:-) hi hi. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Normalt ville jeg også køre med et to-støvle system til hende... Det gjorde jeg også med Marcus da han var lille...

      Han havde et par Angulus, som han fik på over i børnehaven og hjem derfra... og så havde han et par termostøvler til at stå fast i børnehaven som han bare kunne svine lige så tosset han ville (jeg gjorde det samme med flyverdragter)...
      Det gode ved det var, at hvis hans faste børnehaveovertøj var blevet gennemblødt, så havde de altid mulighed for at give ham hans "hjemme"-overtøj på :0)

      Men Alba er bare så lille - hun er kun lige blevet et år, og jeg ved helt ærligt ikke hvor meget vi kommer ud i det dårlige vejr i dagplejen (hæ hæ - fordelen ved selv at passe hende)... Og så har hun altså også kun lige lært at gå!!!
      På den anden side - nu hvor vi skal til at cykle/bruge offentlig transport/gå rundt til alting (vi har lige solgt bilen, og har ikke råd til en ny)... Så har hun måske i virkeligheden stadig brug for to par vinterstøvler...

      Hmm....

      Slet
  2. Hej jeg vil helt klart ta Primigien de bruger en goretex menbran, så de er 100 % vandtætte, og der er stød pude i hælen, Rappen som helt sikker er den sødeste er ikke vandtæt der er jo lynlås i og vandet kan komme ind der, og en gang på legepladsen er snuden skravet, og der er rågummisåler de bliver helt vild glatte i vådt vejr og i frost vejr kan de også blive lidt stive i det.... håber du finder ud af det... hilsen en skodame.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ofg så er vi tilbage ved bare at beholde dem begge :0)
      Primigien er helt sikkert bedst når vi er ude at lege og sådan - Men til at tage ud at handle, tage på besøg osv... Så er Arauto Rap'en jo skøn (og pæn)

      hmm...

      Slet