I næste weekend...

Er der et af mine personlige højdepunkter på året...
Nemlig "Kreative Dage" i Fredericia Messecenter...
Nu er jeg så heldig at bo ganske kort derfra - Og ville derfor høre om der var nogle der havde lyst til at parkere sin bil her...
Måske overnatte...
Eller lige komme forbi på et lille visit...?
Måske sågar komme til en lille søndagsbrunch og så derefter tage derover i samlet flok (Dette er dog betinget af at der er mindst 4 der gerne vil det)...

I må også bare komme og følges derover med mig...

Det kunne være så hyggeligt hvis nogen havde lyst... Men som sagt - er det bare et tilbud til jer...

2 kommentarer:

  1. Kære Karen Elisabeth
    Det kunne være så hyggeligt at tage dertil meg dig, og var det ikke for den lange afstand, så ville jeg bestæmt have benyttet mig at dit fine tilbud ;-)

    Rigtig god fornøjelse!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers have været hyggeligt Marthe... Du må komme næste år så :0)

      Slet