Midt i alt...

Hemmelighedskræmmeriet og bamsehæklingen kom jeg lige til at lave lidt overspringshandlinger...
For jeg så jo lige nogle ting jeg kunne tænke mig at prøve...

Første ting er der sikkert mange af jer andre der læste om i går, lige her...
Alle ingredienserne var i køkkenskabene...
Men dog kun til en ½ portion "ler"
Først lavede jeg lidt egern...
Okay søde, men jeg skal lige øve mig på det der "blonde"noget...
Bamsebjørnene er jeg derimod HELT forelsket i!!!

Jeg ville egentligt have ladet bjørnene lufttørre (bare for at se forskellen)- Men jeg løb tør for tålmodighed og gav også dem en tur i ovnen...

Det er lidt noget sjovt stads at arbejde med...
Jeg synes i hvert fald at det drillede lidt da jeg rullede det ud, men ikke mere end at det sagtens kunne fikses!
Måske havde jeg bare lidt for lidt vand i.

Jeg skal have købt ind til noget mere "ler", og så skal jeg vist lave nogle forældre-julegaver fra dagplejebørnene...
Jeg tænker måske nogle håndaftryk med årstal.
Og så skal vi vist også lave lidt adventshygge herhjemme hvor vi laver ophæng.

-------------

Min næste overspringshandling var disse...
Supernuser juletræsophæng der er hæklede...

Der er ingen opskrift på hendes blog, så jeg måtte forsøge mig frem...

Første forsøg så sådan ud:
Ikke lige helt som ønsket (og det er tilladt at komme til at grine lidt) :0)

Næste forsøg blev til gengæld MEEEEEEGET bedre...
Og jeg har nu en voldsom trang til at gå juletræs-amok!!!
Der skal fæstnes ender, og eksperimenteres lidt med noget pynt...
Jeg fornemmer lidt at alt og alle kommer til at få juletræer i julegave af mig :0)

THERE...

Jeg laver stadig lidt kreativt som I andre godt må se...

2 kommentarer:

  1. Super fede figurer, og juletræs div :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark :0)

      Jeg er også helt glad ved dem...

      Slet