Jeg har lige...

Fået bestilt togbilletter så jeg kan komme til blogtræf på lørdag...
Men ush - Det er da godt nok blevet lettere dyrt at tage offentlige transportmidler (suk)
Mit nærige gen slog lige igennem, så jeg valgte at købe orange-billetter...
Det betyder så at jeg har 4 min. til at nå fra bussen i Fredericia og ind i toget (burde kunne lade sig gøre)
Og det betyder også at jeg kommer en time senere hjem, fordi togankomst og busafgang i Fredericia ikke passer sindssygt godt sammen...
Men for at spare 100,- er det det værd!

Nogle gange, så savner jeg altså min bil VIRKELIG meget...
Ikke så meget til daglig, jeg har fundet ud af at arbejde mig rundt om indkøb osv.
Men jeg tager ikke lige sådan ud efter arbejde og besøger folk i hverdagene mere...
Og det ville være en milliard gange lettere at komme afsted til sådan et træf her...

På den anden side - Så ville jeg ikke komme forbi 7eleven med bilen - Og jeg ville ikke kunne gå på toilet mens jeg samtidig kørte i den, eller læse, strikke eller noget helt tredje imens...
Egentligt - så foretrækker jeg at tage toget til Aarhus - hvis bare jeg kunne blive kørt ned til banegården i Fredericia, og hentet fra den igen ;0)

Nu håber jeg bare at mit blogtræf-jinx er gået væk siden i efteråret (hvor jeg var meldt til hele 2 blogtræf, og der kom noget i vejen for dem begge... som i syge børn, og bil der drillede)...

4 kommentarer:

  1. Du har i hvert fald elimineret sidste problem, for bilen har du ikke. Det med syge børn er svært at tage højde for, men krydser fingre for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - det må man sige ja til :0)

      Slet
  2. Uh, jeg håber I får en skøn krea-dag - på trods af manglende bil.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på den bliver ;0)

      Slet