Jeg har bestilt...

Og modtaget denne skønne heldragt fra Mini Rodini (overtøj) til Alba...
Jeg synes den er skøn, men jeg er nok nødt til at have termotøj ved siden af, så hun kan bruge den i en længere periode...
Mit problem er bare lidt, at jeg ikke er sikker på hvor vandtæt den er - og så er jeg muligvis også nødt til at købe regntøj...
Nu havde hun jo en dejlig softshell heldragt i efteråret, og det var så skønt at slippe for al bøvlet med at skulle have det ene, og det andet - for den kunne klare både temperatur-udsvingninger og regnvejr...

Så skal jeg sende den tilbage, og spare en masse penge ved at bruge 400,- på en anden softshell-dragt til hende...?
Eller skal jeg være ekstravagant, og beholde denne - og købe en milliard ekstra ting?

Hvorfor lavede de den ikke bare som en softshell? Så havde mit liv været langt lettere!!!

3 kommentarer:

  1. Åååh, jeg kan mærke, virkeligt mærke, dit dilemma - den er SÅ fed, den dragt! Jeg har undladt at gå i butikker, hvor jeg ved den er, for ellers kommer jeg vidst til at overtrække dankortet.
    ....Jeg kommer lige i tanke om den der bog, jeg så frejdigt har lovet dig, og så alligevel endnu ikke fået sendt. Den kommer! Hvordan går det med din virus?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mand tog sagen i egen hånd... Han har sendt dragten retur og sagt jeg skal købe en softshell...
      Han tænker nogle gange alt for meget med hovedet ;0)

      Slet
    2. Og det går fremad... Jeg er ikke konstant svimmel mere - whii :0)

      Slet