Jeg har fundet mig...

Nogle øreringe jeg gerne vil have...
Jeg har en tendens til altid at gå med de samme gamle travere.
Nok mest fordi det er nemt, og de passer til alting!

Men dem her, de er altså virkelig fine!

Jeg har jo før nævnt mit forhold til smykker (for øvrigt mit stadig mest besøgte blogindlæg til dato...).

I gamle dage investerede jeg mest i halskæder, og skiftede dem konstant...
Jeg har da også lidt forskellige øreringe, men med alderen er jeg blevet virkelig dårlig til at skifte mellem de forskellige jeg har - Så det skal helst bare være øreringe der passer til alting...
Og så må de ikke være sådan nogle hængere - Jeg kan lige se hvis dagplejebørnene får hevet lidt for meget i dem!!!
Nogle gange, så er det lidt surt at være blevet voksen, og praktisk ;0)

Nå, tilbage til de øreringe jeg vil vise jer...

Tadaaa!!!
Aidasmykker - Øreringe, små stjernestikkere
Fra Aida Smykker
Er de ikke søde???
Dem her er jeg også ret vild med (Jeg er da vist bidt af stjerner)
STINE A - 4 STARS øreringe
Fra Stine A

Men faktisk, så er der mange flere jeg godt lige kunne se nærmere på!!!
Det kunne godt gå hen at blive en dyr fornøjelse...

-----------------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar