"NU rabler det for dem..."

Tænkte jeg for et lille stykke tid siden, da jeg fik månedens opgave fra Trendsales...
" Du godeste - hvem i alverden skriver om pels når solen står højt på himlen, og der er mere end 20 grader udenfor????"

Det tænkte jeg i hvert fald, indtil jeg fik set lidt nærmere på det link de havde sendt mig, og kunne konstatere at det nok var mig der havde været lidt for hurtigt på aftrækkeren...
*Suk*
Det havde da været meget sjovere at kunne himle lidt med øjnene af folk i pelsfrakker i sommervejr - I ved... ligesom alle de der mærkelige musikvideoer som rappere laver med damer i pels, bikini og høje hæle...
Nu var det så meningen at jeg ville have placeret et illustrerende billed - men jeg har bortcensureret det. Jeg synes ikke de har nok tøj på til at de skal på min blog...

Nå, tilbage til om Trendsales var blevet gale eller ej... I kan da godt se hvad jeg reagerede på - kan I ikke???
Jeg kan da ikke være den eneste hvor ordet "pels" sprang lige i øjnene på mig - vel???

Eller måske er det mig det rabler for...

Hmm...

Tror bare vi springer videre herfra ;0)

(Nu skal I allesammen forestille jer mig stående i sådan en typisk "jeg sælger lige vaskepulver og holder det frem på en mærkeligt kunstigt smilende måde")

For i dag kære børn, skal vi snakke om skindjakkernes fantastiske egenskaber i det skønne forårsvejr...
I let regn, vil den være vandafvisende, dråberne bare perler af den... Og I vil alle komme tørskoede hjem, uden våde bluser...
Er aftenen lidt kølig, lyner eller knapper de bare jakken - og de vil snart føle dem behagelig og varm...
For ikke at nævne dens vidunderlige vindafvisende egenskaber
(bla bla bla... indsæt lige selv en masse prisende lovord her)

Faktum er - at jeg VILDT godt kunne tænke mig en lækker skindjakker, som hverken er for rocker, for biker eller for elegant...
Som falder fantastisk om mig hvis den står åben, og som er så blød og lækker, at jeg sagtens bare kan bruge den som en blazer/cardigan om vinteren...

Det kunne for eksempel være noget i retningen af denne fra Munderingskompagniet
Munderingskompagniet - Skindjakke
Eller måske noget a'la denne fra Zara..?
Zara - Læderjakke

-----------------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

1 kommentar:

  1. Hejsa.

    En lille hilsen, som intet har med dit indlæg at gøre, men jeg er lidt på den.
    Har vist slettet din mail med tidspunkt, hvor du gerne ville hentes ved toget imorgen og jeg vil nødig misse en aftale.
    Har sendt dig en mail herom og vil selvfølgelig være på banegården, hvis jeg får tidspunktet.

    Vi ses imorgen.
    Mange hilsner fra Tove

    SvarSlet