Har I en drømmetaske???

Jeg har haft...

Masser!!!

Men altså, lige nu - der skal en taske "bare" være rummelig og pæn... Og let at tage med sig!
Hvilket i mit univers betyder at den skal have stropper der er store nok til at skulle over skulderen, men små nok til at man lige så chickt kan gå med den over armen...
Og så skal den også have en skulderrem så mor her, bare kan få den af vejen når jeg skal være mor - eller så den kan hænge på barnevognen...

Men der var engang jeg drømte om dyre tasker - og så på mærker som Balenciaga, Mulberry, Vuitton og så videre...
Min mand og jeg valgte at bygge et hus i stedet ;0)

Men skulle jeg en dag vinde i Lotto, så kunne jeg da godt finde på at lede efter en Mulberry taske inde på Trendsales...
For at være helt præcis skulle det være den krokoprægede Bayswater i farven cognac...
Mulberry - Bayswater
Nopes - der var ikke lige sådan en til salg lige nu, så intet billed af den...
Ahh...

Har du flere penge end mig, så surf lidt rundt her: http://www.trendsales.dk/products/mulberry/2?kw=mulberry

-----------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales


Ingen kommentarer:

Send en kommentar