Wuhuu...

Jeg har endelig snøvlet mig sammen til at få Albas kjole færdig...
Det sidste blev lavet i hånden fordi min symaskine (igen, igen) begyndte at drille *suk*
Som I kan se - så er hun blevet frisk igen...

Det er straks noget andet med moren her - Den har ikke stået helt godt til med mig i et par dage nu - Men det gik først rigtigt galt her til morgen...
Heldigvis er det ikke lige så slemt som da Alba havde det - så jeg håber på at det går hurtigere over!

I dag havde jeg begge børnene hjemme, Alba fordi jeg ikke ville gå ned og smitte en anden dagplejer mens jeg afleverede hende, og Marcus for lige at være helt sikker på at han var blevet frisk igen...
Det meste af dagen tilbragte vi inde i min seng med at se film og hygge med dukker
(Og ja - der ligger en bunke tøj og roder, og legetøj på et af de andre billeder - men når jeg er syg, så går jeg altså ikke lige og rydder op inden jeg fotograferer noget....)
Unedited life ;0)

2 kommentarer:

  1. <jeg syntes det ser hyggeligt ud, selvom du er syg... få det snart bedre :)
    Alba er fin i kjolen, og hun ser ret glad ud selv.
    hvad er det med symaskinen ?
    knus og god bedring
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det samme som altid - den driller med undertråden... Tror jeg lige skal have renset den igennem, men gad ikke lige gøre det :0)

      Slet