Kan I klare...

Varmen derude???
Vi er gået mere eller mindre på sommerferie (vi render rundt og laver alle to-does'ne hurtigst muligt, så vi kan komme videre til ren afslapning)...

Rent blogmæssigt holder jeg vist også lidt sommerpause - Ikke at jeg ikke kommer til at have en masse at vise frem, men det går lidt sløvt med monteringen af alt strik- og hækletøjet, så det får vente lidt...
Lige nu har jeg andre ting at tage mig af!!!
Som haven - Børnene - Råhygge... 
Sommerting I ved

En af de ting Alba VIRKELIG nyder denne sommer - er at drøne rundt på et eller andet køretøj..
Prøv bare at se på billederne her:
Hun drøner rundt på scooteren i haven, og på hendes lille Wheely Bug-mus indenfor (og vice versa - i virkeligheden drøner hun rundt på det hele alle vegne... Men i teorien burde fordelingen være scooter udenfor, mus indenfor)...

Kan I se hvor vild med det hun er???

Jeg er gået lidt fra at ønske mig bobles-dimser til hende i fødselsdagsgave... 
Jeg tror bare hun skal have sig en løbecykel...

Og apropos løbecykler - Så er jeg blevet gjort opmærksom på hjemmesiden Swingcar.dk.
Om ikke andet, så har de et temmelig stort udvalg af forskellige køretøjer til børnene at drøne rundt på...
De har også alt muligt andet...

Tilbage til den løbecykel der...
Min cykelsmeds-søster siger at man som minimum skal gå efter en i metal - De holder vist bedre end dem i træ???
Og inde på Swingcar - der har de heldigvis et stort udvalg...
Tror måske det er denne jeg helst vil have til Alba:
PUKY Løbecykel LR M Rød - Model fra 2 år.
Den er da tvekønnet nok til at lillebror også kan bruge den en dag - synes I ikke?
Og så er den ikke så dyr igen...

Var jeg nu mangemillionær - så blev det denne:
KOKUA Hardy 2 år - Kokua Hardy Rød
Den er simpelthen bare alt for fed!!

Er man til andre typer af løbecykler - Så prøv at kigge herind: trick løbehjul... Så kan I se hele udvalget

Nå - malerarbejdet kalder igen ... der er bare sket SÅ meget udenfor - Tror snart I får en billedkavalkade fra haven ;0)

---------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Swingcar.dk

9 kommentarer:

  1. Køb den....:) Vi har selv en Puky løbecykel - anbefalet fra mange. 2 vigtige grunde er at man kan træde indover forfra (mellem sadel og styr), hvor mange andre er til kun at træde indover bagfra. En anden vigtig grund er, at man med punky kan trille mens fødderne støttes på midterstykket, de andre skal man selv holde fødderne oppe :)
    Vores Anton har lige fået sin i 2 års fødselsdagsgave og for første gang igår brugte han den hjem fra vuggestue - han var så stolt..:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjahh... Det lyder som om jeg ved hvilken jeg skal gå efter så :0)

      Slet
  2. Anker har lige præcis den model fra Puky i rød, så jeg vil mene den kan bruges af en dreng!
    Vi valgte den i rød fordi jeg er så træt af at ting til små børn ofte er lyseblå eller lyserøde og så får jeg altså lyst til at være på tværs;)
    Vi valgte den fra Puky fordi jeg også har fået lige netop den anbefalet frem for dem af træ!
    Anker har kørt på den siden hans 2 års fødselsdag og den er fantastisk og nem for ham at bruge. Han kører bedre på den end hans 1 år ældre kusine gør på sin af træ!
    Så køb den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jahh... jeg synes nu også rød er lige så drenget som blå...
      Og det må bare blive puky'en jeg køber til hende i fødselsdagsgave...
      Jeg tror hun kommer til at elske den!

      Slet
    2. Anker elsker sin og han er så vovet at han nogle gange løfter fødderne og triller afsted... Fantastisk til at lære dem at holde balancen på to hjul!

      Slet
  3. Vi har også kjøpt en slik løpesykkel til jenta vår på 2 år, men hun har ikke helt fått det til. Har riktignok sett mange barn sprinte rundt med dem. Syntes den du har valgt, var finere enn den dyreste versjonen :) De er veldig tøffe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men tror du ikke hun snart får styr på den?

      Jeg glæder mig til at give den til Alba.. Men der går stadig lige et par måneder før hun fylder år

      Slet
  4. Den er rigtig fin den løbecykel og kan sagtens bruges af en dreng. Ellers kan vi måske bytte til den tid. Jonathans er jo blå. Men en anden model. Jeg tror dog også hans er forholdsvis høj.
    Han burde faktisk have en rigtig cykel nu. For han har styr på balancen på løbecykelen ( de kører VIRKELIGT HURTIGT) og pedalerne på trehjuleren.
    Løbecykler er gode.
    Kh
    Marianne

    SvarSlet
  5. Hei igjen, Karen Elisabeth
    Dersom du har lyst til å kjøpe huen jeg viste på min blog, må du gjerne det. Har forsøkt å finne din mailadresse her, men kan ikke se den. Min mailadr: avmeg@hotmail.no :)

    SvarSlet