Ha ha...

I går fik jeg ellers lige en lektie om hvor uopmærksom jeg egentligt kan være...

Faktisk er jeg lidt flov over det *blush*

Jeg ved ikke vor mange gange jeg har været inde og surfe rundt på Dubuy.dk...
Men det er mange...
Hvilket min ønskeliste på Pinterest også bevidner/bevidnede om.
Der har været mere end et pin til Dubuy derinde...

Men tilbage til hvorfor jeg er flov...

I de sidste par år, har jeg surfet rundt derinde og fundet mangen en brugsgenstand jeg syntes var fed...
Masser af lækre sager til hjemmet...!

Men jeg har ALDRIG lagt mærke til at man også kunne købe ting til børn...
Og jeg mener - Det er jo lige der for øjnene af én.
Tal lige om en ensporet tankegang *dohh*

Men nu - nu ved jeg det!

Og havde jeg ikke allerede købt størstedelen af de få ting jeg havde brug for til lillemanden (og det er godt nok ikke mange når man venter sig tredje barn)...
Så var der nok blevet shoppet lidt igennem derinde...
Feks en ammepude, hvilket er noget man kan finde lige her:
Den her blå grafiske ammepude er da lidt lækker - synes I ikke?
Og det er noget lettere at have med at gøre, end at skulle til at sy et nyt betræk til den jeg havde til Alba (dovenskaben længe leve!)
----------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Dubuy.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar