Jeg tænkte...

At nu skriver jeg om mine madplaner hver uge, men jeg får da egentligt ikke vist maden frem...
Så denne uge satte jeg mig for at der skulle tages et billed hver dag...
Også selv om jeg måske ikke selv nødvendigvis synes det er supersmukt anrettet...

Jeg må mere på restaurant så jeg kan lære at stable maden smukt ;0)

Anyways - Her får i lige retterne for de fire/fem første dage i denne uge (som jo er de dage jeg laver mad)
Mandagens ret: Fyldt squash, med pestomarinerede kyllingelår
Tirsdagens ret: Broccoli/skinkegratin med rugbrød, hjemmelavet agurkesalat og tomat/vindruesalat
Onsdagens ret: Chilli SIn Carne med majskolbe, agurkesalat og tomat/vindruesalat
Torsdagens ret: Veggie/Mexie-lasagne med gnavegrønt og hjemmerørt dressing
Fredagen endte med at blive restedag - og det tager sig bare ikke heldigt ud, så derfor får I ikke nogen billeder af det...

5 kommentarer:

  1. Det ser da lækkert ud alligevel :)

    SvarSlet
  2. dejlig mamse mad.. og restedag er måske ikke køn, men dejligt afslappende og egentligt også ret hyggelig og uformel.
    Knus
    Marianne

    SvarSlet
  3. Uhm, lækre retter - og så smager alt jo bare bedre, når det serveres på kongeligt porcelæn!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke om det smager bedre - Men det ser i hvert fald godt ud ;0)

      Slet