Inde på bloggen...

Livet på Lindevej ligger den dejligste opskrift på en lille vest til piger...
Jeg strikkede også en til Alba sidste år, men jeg fik desværre halsribben for stram, så hun ikke kunne komme i den...
De problemer har jeg ikke haft denne gang
Den er strikket i postkasserødt bomulds/polyester-garn fra Drops, og mønsteret er lavet i lyserød...
Den er så fin - jeg tror dog at jeg næste gang laver den med en 2r/2v rib, i stedet for 1r/1v

Lige for tiden bruger Alba den som t-shirt, og til vinter vil den være så fin med en body eller bluse under!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide farvekombinationen, selvom jeg faktisk normalt ikke er så vild med rød.

    Jeg har også strikket et par stykker, og jeg regner med, at der skal produceres flere i løbet af efteråret:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lidt en trang til at lave flere... De er så fine på, men jeg skal lige igennem listen af ønsker før jeg lige laver flere...

      Slet
  2. Tusen takk for at du viser den oppskriften - jeg har lett så lenge etter et slikt mønster. Til høsten skal det strikkes! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan også købe en opskrift ved garngaragen - Men jeg synes den her opskrift er rigtig god :0)

      Slet