Sidste omgang hjemmebikseri for denne uge...

Er endnu en lille vest til Alba...
Opskriften er fundet i bogen "Blød begyndelse", og burde slet ikke være i Albas størrelse ;0) Så jeg har været ved at regne om og gøre ved, for at få den i hendes størrelse...
Jeg gik også igang med den - og huhej hvor det gik... Jeg skulle dog muligvis have lavet en strikkeprøve (jeg var lidt doven lige der), for da jeg var næsten færdig, kunne jeg se den blev alt, alt for stor...
Efter lidt tænken og regnen, viste det sig, at med det garn jeg brugte skulle jeg strikke den i en str 3 mdr...

Så det hele blev trevlet op igen, og et par dage efter havde jeg den færdig i den rigtige størrelse.

Garnet er, ligesom den røde vest, en bomulds/polyester-blanding fra Drops 

Og hold da fast, hvor er det kompliceret at tage billeder af Alba efterhånden - hun vil nemlig gerne se på telefonen mens jeg tager billedet...
Ikke helt let skulle jeg hilse at sige ;0)

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre farver, den er strikket op i:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er faktisk meget sjovt kun at måtte bruge det man har liggende - Det udfordrer en lidt - Men jeg synes tingene er blevet helt gode indtil nu ;0)

      Slet
  2. jeg syntes den er blevet rigtig flot.
    suk, kun en uges barsel endnu til mig og så er det på den igen... øv

    krammer
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjahh - Nyd din sidste uge, sådan en barsel får du jo nok ikke lige igen

      Slet
    2. nix sidste gang .. det er lidt underligt, men bestemt det rigtige valg.

      det værste er jeg føler mig som om jeg er halvfjerds..
      KH
      Marianne

      Slet
  3. Rigtig sød trøje. Hvor ser lillepigen tænksom ud på første foto :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk er det hendes - "du er lidt mærkelig, jeg er ret utilfreds"-ansigtsudtryk ;0)

      Slet