Ugens madplan...

Jeg prøver at holde fast i at lave maden selv...
Men jeg må indrømme, efter opstart på arbejde i sidste uge, der har mit bækken ikke så meget lyst til at lege med mere...
Så maden skal kunne tilberedes hurtigst muligt, og så jeg står mindst muligt op!

Har I nogle gode opskrifter/forslag til sunde lette retter, hvor man ikke skal stå op i evigheder for at lave dem?
- Svensk pølseret
- Millionbøf med ris
- Tagliatelle m. ostesovs
- Farmers Pie
- Koteletter i fad
- Risengrød
- Hot Dogs

7 kommentarer:

  1. Åhhh hvor er det altså trælst for dig. Desværre er min hjerne stået af, med hensyn til hurtige retter lige nu, men dukker der nogen op, skal jeg nok skrive.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sig endelig til hvis du kommer i tanke om noget - LIge på små hurtige lette retter, der er jeg nærmest blank, og husker kun lige dem man har lavet en milliard gange...

      Slet
  2. Ris taffel. Lidt stegt oksekød, ris og et par skåle med bananer, peanuts, revet gulerod eller hvad man ellers kan finde på. Tada og ungerne elsker det.
    Kh
    Mette

    SvarSlet
  3. TACO. En hulans masse grønsager, lidt oksekød, varme skaller og ost. Max 20 min............
    Eller pita-brød............

    SvarSlet
    Svar
    1. Taco er lækkert - Og det er faktisk ret sjældent vi får det...

      Hmm...

      Slet
  4. TACO. En hulans masse grønsager, lidt oksekød, varme skaller og ost. Max 20 min............
    Eller pita-brød............

    SvarSlet