Madplan

- Græskarret
- Sandwichburger med stegt flæsk
- Pitabrød med falafler og råkost
- Fiskefrikadeller med råkost, ovnbagte kartofler og remouladesovs
- Æbleflæsk m. rugbrød
- Kyllingelår med ovnfritter og dyppelse

Der er efterår på menuen - og det er skønt...
Holder man sig til årstidens frugt og grønt, gør det også alt billigere - og jeg kan lide billigere ;0)

Jeg har tænkt mig at kaste mig ud i at lave rødkål selv for første gang i mit liv, og måske også rødbeder...
Er der nogen der har gode opskrifter på det?

2 kommentarer:

  1. rødkål smager dejligt med ribssaft i.. har du ribssaft ?

    Det ligener hygge efterårsmad, mums :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - mine ribsbuske giver ikke nok endnu til at jeg kan lave meget andet end en enkelt portion rysteribs...

      Slet