Så har jeg haft den med på tur...

Min skønne Beemoo søskendevogn fra Jollyroom...
Og jeg er stadig vild med den..!

Den er blevet kørt rundt af Alba...
Ind og ud af hoveddøren...
Ind og ud af bussen...
Kørt i skovturslignende forhold og ind gennem byen...
Taget et smut i forretninger, og handlet i Føtex...
Og der er blevet sovet i den til den store guldmedalje...
Jeg har sågar fået proppet den i en bil, på den mest mulige dovne "vi har masser af plads måde" - Og den klarede det hele præcis som den skulle..!
Først testede vi lige hvor let den var at køre med - Så Alba tog den en tur med rundt i hele huset... og det gik som en leg...
Hun syntes da også lige hun skulle teste barnevognsliften - Der er ikke helt plads til sådan en str 2 år i den, men det havde jeg nu heller ikke regnet med..!
Som I kan se, så er der liiiiige plads til at få den gennem hoveddøren - Så længe man kan det, så brokker jeg mig ikke... 
(men det bliver nok ikke Marcus der kommer til at køre den ind og ud af huset, tror måske godt der ville kunne opstå ridser på både det ene og det andet så)
Her sidder vi i bussen - Der kan sagtens komme en anden vogn ind bagved, og bremsen holdt vognen stabilt stående der hvor den skulle være (dødnem vogn at bremse for øvrigt)
Her ligger begge unger ned, og der er fyldt op med jakker, pusletaske og regnslag under vognen. Som I kan se, er der stadig godt med plads til at komme til varekurven.
Her har vi vognen med et smut på et meget fyldt apotek - Den klarede også en tur rundt i Føtex med bravour (men jeg glemte at tage billeder)
Her har vi så også proppet indkøb og diverse babypakker i varekurven - Og der er stadig plads til at stoppe noget mere derned.
Læg lige mærke til hvor højt op fodposen dækker Alba - Ikke noget med at den dingler rundt nede om knæene (hvilket har irriteret mig ved mangen en klapvogn, fordi det virkede fjollet at bruge fodposen når den alligevel intet dækkede)
Og sædet ved siden af er i liggeposition og med kalechen trukket helt ned.
Selv om Alba var vågen og kravlede ind og ud af klapvognen, sov min niece bare videre i hendes klapvognsdel uden at Alba på nogen måde forstyrrede hende..!

En anden god ting jeg kan nævne er, at det faktisk er muligt at gå to ved siden af hinanden og skubbe den.
Min mor har dårlig ryg, og mit bækken driller - Så vi hjalp hinanden med at skubbe den op af bakkerne i Fredericia, og vi gik på ingen måde i vejen for hinanden...
Det er også nemt at styre den på grund af de drejbare forhjul...

Og så er vognen generelt set bare flot - Der blev kigget efter den mens vi var ude at "cruise", og sådan noget kan jeg jo godt lide ;0)
Og her er den blevet pakket i min søsters hatchback... Vi var dovne, og prøvede på ingen måde at få den til at fylde mindst muligt, så den blev bare slået sammen med sæder og hjul på, og som I kan se betød det at vi var nødt til at lægge bagsædet ned...
Havde vi skulle have andre med i bilen, kunne vi dog sagtens have fået den i bagagerummet uden problemer ved at klikke hjul og sæder af - Og der ville stadig være lidt bagagerum til overs...

Men man får den nok ikke i en Toyota Aygo eller andre lignende små biler ;0)
Og dog - Har man et træk på bilen, kan man jo bare sætte stellet på et cykelstel og have vognkasserne inde i bilen...
Lidt bøvlet måske, men muligt!

Alt i alt er jeg stadig vild med vognen, og jeg tror vi kommer til at få SÅ meget glæde af den det næste lange stykke tid...
Så står I og skal investerer i en vogn af den her type, så kan jeg anbefale denne..!

-------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Jollyroom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar