For en del år siden...

Da Marcus blot var en lille dreng (3 eller 4 tror jeg han var), fik vi jordens største overraskelse juleaften...
Det bankede nemlig på døren - Og da min far åbnede døren stod julemanden og hans to hjælpere derude for at komme og hilse på...

Vi anede INTET om besøget og var alle lige overraskede over det...
Marcus var så genert og så sød og dejlig, og hviskede mig tit i øret om det VIRKELIG var Julemanden der var kommet...

Åhh - at se ham lyse op pga den særlige visit, det er et af mine meget skattede juleminder..!

Hvem var det så der var kommet forbi?

Det var min mors venindes søn, som sammen med et par kammerater havde besluttet, at de ville fejre juleaften ved at tage rundt til alle de børnefamilier de kendte og overraske dem med et besøg fra julemanden...

En skøn, og dejlig juletanke som stadig varmer mig at tænke på, selv så mange år efter..!
Julemandskostume Luxus
Måske kender I nogen der kunne tænke sig at gøre noget lignende?

Så kan jeg da foreslå at I slår et smut indenom Gag & Gimmick 
De har et overraskende stort udvalg af julekostumer (og alle mulige andre kostumer for den sags skyld...)

------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Gag

3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt minde. Jeg husker også et år hvor julemanden kom forbi, jeg var så stor så jeg godt kunne genkende min fars ven, men glæden i mine små brødres øjne var helt fantastisk.
    Da han gik efterlod han tøjet i vores bil, så min får kunne tage op til dem senere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sødt... Lidt ærgerligt du kunne genkende ham - men sådan noget sker jo med alderen ;0)

      Slet
  2. Jeg husker en jul, hvor vi fik besøg af julemanden. Og min bror og jeg fik hver en æske LEGO. Først for en håndfuld år siden spurgte jeg mine forældre hvem det var, og det var så en genbo, hvis kone var på arbejde som sygeplejerske.. Måske man skulle undersøge muligheden for at få besøg af en i år :) kh Pia

    SvarSlet