Arn var inde...

Ved lægen i går og blive vaccineret...

Og den vaccine har ramt ham ret hårdt, han har det noget så forfærdeligt med lidt feber og ømhed i lårene.
Min stakkels lille bassefyr!
Så hans 3-måneders fødselsdag bliver fejret med at han ligger ovenpå sin mor og sover...

Men det at han har det så skidt, fik mig egentligt til at tænke på at jeg skal have ham forsikret...

Mange af jer (hvis ikke jer alle sammen), ved godt at børn ikke er forsikret mod ulykker i børnehave, skole og dets lige. 
Kommunerne har ikke forsikringer til den slags, så det er altså vores ansvar som forældre at sikre de er forsikrede (den sætning var da ellers lidt af en mundfuld).

Og når man nu skal forsikre sine børn, så sørg for at de er godt forsikret hvad angår tandskader...
Der er mange børn der får farvefejl på tænderne fordi deres mælketænder bliver slået op i deres blivende tænder...
(og her taler jeg af personlig erfaring - for jeg har en ret slemt fejlfarvet tand der er kommet af selvsamme grund)...

Bare lige et godt råd til jer herfra..!
(Især hvis I har børn der får lige så crazy ideer som Alba - hendes nye dille er at prøve at overbevise os om hun gerne må køre sin løbecykel ned fra sofaen)

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Topdanmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar