Madplan uge 9/14

- Koteletter i fad m. ris
- Mulligatawny m. naanbrød
- Pitabrød med falafler, sprød salat og tahindressing
-Lasagne m. råkost
- Biksemad m. spejlæg, rugbrød og sylt
- Toast stegt på panden m. salat
- Kartoffelomelet i ovn m. rugbrød

Doven? Gider ikke lave mad? Mega sløv og træt?
Det er stadig mig...
Jeg har virkelig ikke lyst til at lave mad..

Det er sjovt at jeg har det sådan i perioder - Det meste af tiden elsker jeg at stå og lave mad, og bruger masser af tid på at finde på, og prøve nyt...

Og så er der lige de perioder (som jeg feks. har været i de sidste par uger), hvor jeg bare ikke gider, og hvor alting er lidt af en sur pligt...

Det hænger gerne sammen med at jeg føler mig virkelig træt...
Ikke på den der "jeg mangler søvn"-måde, men bare træt og alt er lidt uoverskueligt-agtigt...
Denne gang får jeg dog hanket nok op i mig selv til at det ikke er alt der sejler omkring mig..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar