Århh mand...

Jeg skulle være mangemillionær...

Jeg tror jeg ville være helt vildt god til det..!

Jeg er i hvert fald god til at bruge penge (bare spørg min mand)...

Men siden jeg nu ikke er mangemillionær, så er det godt at vi i Danmark ( i hvert fald for nogens vedkommende) er ret gode til at sælge vores ting videre...

Og så er det bæredygtigt..!

Det er MEGET bedre for miljøet at købe tøj og gejl brugt (men i pæn stand, forstås), end det er at købe det fra ny af...

Jeg fik faktisk lige at vide, at vi i gennemsnit som dansker bruger et stykke tøj 6 gange før vi sender det videre i systemet...

Det er godt nok ikke meget..!

Derfor jubler jeg lidt over Trendsales nye tiltag...

De har nemlig lavet noget der hedder "Trendsales Collections" hvor man har mulighed for at købe secondhand items, fra nogle er de seriøst fede garderober i Danmark...

Jeg har lidt kastet min kærlighed på denne Balenciaga taske
Balenciaga - Taske fra Mai Manniche
Den er lige den rette mængde af classy, rå og boheme til mig...
Men uheldigvis, stadig lidt uden for mit budget.

Så jeg er tilbage ved drømmen om at være mangemillionær ;0)

-------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

2 kommentarer:

  1. 6 gange!! Og jeg som går rundt i trøjer med huller, bukser der ikke sidder helt rigtigt osv - gad vide hvem der har økonomien til at trække gennemsnittet helt derned :(

    SvarSlet