Jeg var så sindssygt heldig...

At jeg vandt en plads på How To Do Fashion's sykursus (som løber af stablen i morgen) inde på Instagram...

Og jeg er ellevild ved tanken, og samtidig føler jeg det er lidt bøvlet...
For hvad skal jeg gøre med Arn? hvordan kommer jeg derover? hvad med de andre hoveder herhjemme???

Og så blev det ikke bedre af at Martin har meldt sig til noget computerhygge med sine kammerater - Jeg havde nemlig planlagt han skulle se efter de to store, så det kun var Arn jeg skulle tænke på...

Men altså, nu er det for længst bevist at min mand sjovt nok ikke er tankelæser, og jeg har selv glemt at sige det til ham og skrive det i kalenderen...

Så nu er der lidt sidste øjebliks panik..!

Jeg har fået min mor til at tage med til København så hun kan se efter Arn, og så han stadig kan blive ammet i løbet af dagen...
Men jeg synes måske det bliver lidt for meget, hvis hun også skal se efter Alba.
Hun er først lige kommet ovenpå efter vinterens sygdomme, og jeg vil jo helst ikke at hun bliver overanstrengt..!

Og så er der også hele det faktum at jeg skal op klokken bæ i morgen tidlig, for at have børnene klar og afleveret, og min mor hentet - for jeg skal være i KBH klokken 9:00

Nu er det efterhånden ved at være et faktum at jeg IKKE er morgenfrisk med mindre jeg har sovet mindst 8 timer - Så det med at komme op er jo en udfordring i sig selv...

Lige nu er der en masse what if's...
Men mon ikke jeg når at finde en løsning inden i morgen??

Og når jeg først er der ovre - Så bliver det fantastisk..!
Det er jeg slet ikke i tvivl om!

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med at finde en løsning - jeg tænker at din mor og dine unger er meget velkomne til at komme herud og blive underholdt noget af tiden hvis du har lyst til det? Men nu ved jeg ikke hvor sykurset bliver holdt og om det er for langt væk når man er en lille purk som skal ammes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det sødt af dig :0)

      Indtil videre så er Marcus blevet tvangsudskrevet til at tage med, og så tager de i zoo min mor og alle mine børn...
      Jeg er næsten misundelig, det er virkelig længe siden jeg har været i Kbh Zoo - Det er mindst 6 år siden, hvis ikke mere..!

      Slet
    2. Jamen det er da så lidt :) Nu får jeg også helt lyst til at hive mine unger med i Zoo - vi har dog planlagt en tur derind lidt senere på sommeren når yngstebarnet kan få lidt mere sjov ud af det (og moren har lært at slynge i fastvikle på ryggen).

      Slet
    3. I skule da være taget afsted...

      Min mor brugte hele dagen derinde med alle tre unger, og de var glade og havde haft en skøn dag da jeg hentede dem (faktisk var min mor overrasket over hvor lidt der alligevel var afsted når man tænkte på vejret)

      Slet