Jeg har egentligt...

Fået syet en del på det sidste...

Mest til ungerne, men de er vist også dem der har mest brug for lidt sager.

Meget af det har jeg endnu ikke vist frem, men det kommer stille og roligt og en gang imellem (når jeg sådan lige føler for et krea-indlæg)...

En af de ting jeg har kastet mig ud i, er at sy bodyer til Arn...
Anna anbefalede Regenbogenbody-mønstret på sin blog for et stykke tid siden - Og eftersom det var gratis, og hun anbefaler det, så var det det jeg besluttede at teste.

Først syede jeg en udgave der bare er til at trække over hovedet, og med den fashionable skulderdetalje man ser overalt i blogland...
Ellers er den bare helt enkel - Jeg gættede mig frem med ribben (dovenskaben længe leve), og så har jeg ændret ærmeribben så den er blevet noget bredere...
Den blev lige testet lidt i brug før jeg gik igang med udgave nummer 2, som er med skulderlukning...
Ribben er monteret anderledes, men jeg har bibeholdt den brede ærmerib (som her har fået et opsmøg)...
Der ud over har den fået et slips i strygestof, og jeg har brugt kam-knapper til lukningerne...
Dem er jeg lidt spændte på hvordan er i brug...

Umiddelbart synes jeg mønstret er lettilgængeligt og har en god pasform...

Og så er jeg vist også bare lidt stolt af mig selv ;0)

10 kommentarer:

  1. Jeg har også altid drømt om at lave mine egne bodyer men nu hvor jeg egentlig føler mig klar til kamp har jeg ikk nogen Body-børn... Typisk mig... Hehe

    De ser rigtig fine ud... Billedet viser i hvert fald en body der sidder skide godt... Og så lige en lækker detalje med det strygestof...

    Jeg er også spændt på de kam knapper, må se at finde nogle projekter hvor jeg kan bruge dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellers må du sende de kam-knapper til mig, Arn skal da være i trykknap-tøj lidt endnu ;0)

      Slet
    2. Det skal jeg huske... Vil prøve at se hvordan en Laralil kjole vil se ud med KAM knapper

      Slet
    3. Det glæder jeg mig til at se

      Slet
  2. De ser rigtig fine ud! Har aldrig haft mod til at lave bodyer selv. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk ikke så svært, men jeg var da også nødt til at tage lidt tilløb til det

      Slet
  3. Så fine bodyer - du er flink. Jeg tør ikke sy slike :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg heller ikke - men jeg besluttede mig for at det ikke skulle holde mig tilbage...

      Jeg tror jeg skal prøve at lave nogle versioner af Martin og Marcus gamle aflagte t-shirts, det tror jeg godt der kunne komme noget sjovt ud af!

      Slet
  4. Sikke fine bodyer du har lavet til en skøn lille mand :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også rigtigt glad for dem til ham

      Slet