Boys month #3

Nå, men øhh - jeg gik da vist lige lidt i stå med min føljeton om Arns tøj til velsignelsen...
Det må der straks gøres noget ved..!

Hat, bukser og butterfly kræver også noget tøj på overkroppen (med mindre der var gang i et photoshoot), så jeg hev Regenbogenbody-mønsteret ud af gemmerne, og gik igang med at konstruere en "polo"-body med korte ærmer...

Sådan set gik det ret fint...
I hvert fald indtil Arn skulle have tøjet på, hvor jeg må konstatere at jeg enten har fået lavet stolpelukningen for kort, eller også må jeg finde en løsning så der stadig er lidt stræk i åbningen - Bodyen gik i hvert fald en smule i stykker for neden i stolpeåbningen da jeg gav ham den på...

Heldigvis havde jeg en strikvest liggende fra da Marcus var lille, og han endte med at se sådan her ud på sin store dag
Altså - Jeg ved godt at jeg ikke er bygget til at være konstruktiv i og med han er mit eget afkom...

Men prøv lige at se hvor LÆKKER han er i sit lille outfit!

Min lille charmetrold ;0)

-------------

Det bedste er at det kostede mig præcis nul kroner, for alle materialer er fundet på lageret...
Tænk hvad man kan lave af det guld man allerede har liggende!

Her får I lige hurtigt links til alle de mønstre jeg har brugt!
Mønster til hat fra Butterflytree - Mønster til butterfly fra Made by Me - Mønster til bloomers fra Dana Made It - Mønster til body fra Schnabelinas Welt (krave og stolpelukning er dog hjemmekonstrueret med hjælp fra EG)...

6 kommentarer:

  1. Han er jo bare så skjønn i de fine klærne du har laget til ham - et skikkelig sjarmtroll som man bare vil kose og klemme på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Århh tak :0)

      Han er virkelig en dejlig dreng - Jeg kunne ikke ønske mig ham anderledes ;0)

      Slet
  2. Han er en skøn basse og det er sådan noget lækkert tøj du fik lavet til velsignelsen. Du kan være stolt af både ham og outfittet :-)

    SvarSlet
  3. Super flot sæt :) Og sønnen er lige så lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Århhh tak, hvor er du sød :0)

      Slet