Elsket legetøj...

Bliver slidt...
Således også alle Byggemand Bob legesagerne, som er blevet elsket højt af både Alba og Marcus...
De er blevet tegnet på, malet, gået i stykker, fjedrene er slappe, skruer faldet ud...
Og ja - De trænger vist bare til at blive erstattet efterhånden...

Og det er værd at erstatte dem, for det er ikke mishandling der har ødelagt dem - Men timers lykkelig leg...

Og jeg skulle da være et skarn hvis jeg ikke ønsker at Alba (og Arn) kan blive ved med at lege med ting som de er SÅ glade for!

Så, jeg faldt over Billigleg, hvor de rent faktisk stadig HAR Byggemand Bob merchandise, og til en ok pris...

Og nu jeg er igang med at handle der - så tror jeg også Alba trænger til en drengedukke, for at afbalancere alle de pigedukker der er på hendes værelse
http://www.legbilligt.dk/category/dukker-314/
Og jo - hvis man scroller helt ned i bunden af siden, så gemmer der sig rent faktisk en drengedukke ;0)

--------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Billigleg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar