12 middagstallerkener...

3 frokosttallerkener, en lille skål, en termokop og en pasta-skål - Det er hvad jeg indtil videre ejer af mit spisestel...

Jeg samler på Royal Copenhagen's Mussel Mega, når ellers Martin giver mig lov til at ofre penge på det (hvilket fornuftigt nok sker alt for sjældent)...

Men jeg har nu en trang til at supplere lidt op...

Måske med lidt flere frokost-tallerkener - Eller måske med en sovseskål eller et fad?
Royal Copenhagen - Sovseskål
En ting er i hvert fald sikker...
Jeg får kun lov hvis jeg finder et virkelig godt tilbud - og i de situationer er Trendsales (stadig) min virkeligt gode ven...

Størstedelen af det jeg har, har jeg fundet til en god pris derinde...

Men nogle gange kræver det lidt tålmodighed at "falde" over et af de virkelig gode køb...
Og at man ser sig godt for!

Hvad med jer - Hvor synes I at I som oftest gør de virkelig gode kup henne?

--------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

4 kommentarer:

  1. Hold da op Karen, der er kommet gang i dine indlæg. Dejlige emmer hele vejen;-)
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm...
      Jeg havde lidt forpligtelser jeg skulle opfylde ;0)

      Men jeg prøver nu også at få gang i bloggeriet igen...

      Slet
  2. Den sovseskål er for lækker den kan jeg godt unde dig du finder et lækkert tilbud på :)

    Drømmer om en elements thermo kop.. men kan ikke overbevise mig om at den kan overleve mine børn, de ser ellers så hyggelige ud.

    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ret så lækker - Også i virkeligheden...

      Min ene termokop overlevede i hvert fald ikke Alba ;0)

      Slet