Det er så sjovt...

Med kropstypetests....

I bund og grund ved jeg godt hvad jeg har været - og hvad jeg er nu...
Jeg ved også hvad jeg kunne blive (når jeg en dag holder op med at komme med dårlige undskyldninger for hvorfor det ikke sker og bare går igang med at gøre det der skal til)...

Og sådan tror jeg langt de fleste af os har det...

Det er dog ikke ensbetydende med at den måde vi klæder os er fulgt med.

Jeg står personligt tilbage med temmelig meget flabbende maveskind efter tredje graviditet og fødsel - Og ud over det så har jeg også fået navlebrok (hvilket bare sammen med strækmærker og alt andet gør min midterregion til noget af et katastrofeområde jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre med)...

Højtaljede bukser (som ellers gør noget for at holde styr på den blævrende blødhed jeg kalder min mave) irriterer min navle, så jeg bliver helt øm...
Lavtaljede bukser skal ikke have meget linning før jeg får lidt for mange tydelige angivelser af deller - Så jeg har en tendens til at falde tilbage på bløde bukser og leggings.

Der er også cirka en milliard andre små og store ting der gør, at min krop viser at jeg lever og er et naturligt menneske - og ikke en photoshoppet wondergirl...

Men - står man med sin kropstype og ingen anelse har om hvad man skal gøre rent påklædningsmæssigt for at fremhæve de rigtige ting, så har Trendsales gang i en kampagne for tiden der måske kan lede én på rette vej...

-------------------

Bragt i samarbejde med Trendsales

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nyår!

    En skøn blog du har og en god personlighed kan vi fornemme :-)
    Vi har selv afprøvet testen på Trendsales, det kan godt hjælpe en på rette vej tøjstils mæssigt :-)
    Vi sidder og finder inspiration hos kreative bloggere og faldt over din.

    Vi har lagt en håndarbejds giveaway op, alle må og kan deltage, også hvis du har lyst.
    Men ellers er Maria selv meget kreativ :-)

    Ønsker dig et godt 2015 fra Maria & Tina
    "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. det må jeg da lige se lidt nærmere på så - og tak for de søde ord :0)

      Slet